Monday, September 5, 2016

Delta Dunarii - Partea II


Daca nu ai vazut primele impresii si poze click aici

Pentru voi, restul, sa continuammmm...
        In a n zi ( ii zic n pentru ca nu am simtit cum au trecut zilele pe langa noi) ne-am trezit devreme - vorba vine pe la 8 ca sa plecam catre Sulina, pe la 11. Si sa va zic cum am ajuns acolo?! CU BARCA! in o ora juma'. Peripetii pe drum n-am avut DAR am vazut cum traverseaza vacutele Dunarea.. inotand! Asta chiar a fost ceva nou. Sunt curioasa cati dintre voi stiau ca vacutele inoata?! Din categoria The more you know... 

Sepcile au fost obligatorii. Multumim Crets ca ne-ai echipat! Oricum la intoarcere am fost rebeli si le-am dat jos; cand am ajuns acasa aveam cele mai tari frizuri din viata noastra, mai ales Danut! 
       Peisajul superb... traficul (barci, vapoare) lejer si oricum si ei au "benzi" pe care se circula.
       Ajunsi in Sulina, ne-am plimbat putin pe faleza, ne-am dus sa vedem marea si cam atat, putem spune cu mana pe inima ca preferam Sfantul Gheorghe si atunci cand vom mai veni in Delta Dunarii tot in Sfantul alegem sa mergem. Sulina e prea oras, prea plin si prea cimentuit, dupa parerea noastra. 
         Fiind calatori de apa dulce, dupa ceva timp ne-a cam razbit foamea si-am ales sa mergem la Restaurant Marea Neagra. Impresii 80% bune pentru ca toate preparatele au fost delicioase in afara de melcii mei (rapana), pe care probabil bucatarul i-a uitat pe foc sau ceva ca n-au fost prea yum.  
Melcii mei - nahhh
Saramura lui Danut - Mega Yumm!
Capitanul nostru
        La intoarcere Capitanul a decis sa ne aduca pe un alt drum, mai lung ( doua ore juma ) dar si mai frumos. Am trecut prin doua lacuri IMENSE - unul dintre ele fiind Lacul Rosu si-am iesit prin stufaris aproape neumblat. 
        Si "La multi ani Danut!" si da ..tortul este opera mea de arta ( multumesc Crets de ajutor ) cu ingrediente aduse din Constanta si strecurate prin bagaje fara sa se prinda subsemnatul.. hihihi si realizat in 30 min.. cat am putut sa ne furisam in bucatarie fara el!  Feedback-ul a fost pozitiv deci e de bine! Nu aspectul conteaza!
        Ultima seara ne-am petrecut'o la un pahar de rom cu Cola - sau Cuba Libre cum ii place lui Crets sa'i zica - vizionand un film dubios in aer liber! 
        De luat aminte: 
-nu iesi din casa intre 7-10 PM 
-adu' bautura cu tine ( 1. E mult mai scumpa, 2. Daca esti pretentios nu ai de unde alege) 
-din bagaj nu trebuie sa lipseasca palariile/sepcile
-cand mergi cu barca sa ai cel putin 2 beri de pers 
-sa mergi pe Lacul Rosu - cand ajungi in mijlocul lui, aproape, nu'i vezi marginile si atunci realizezi de fapt cat de mare este Delta Dunarii!
-Autanul e bine venit dar nu neaparat necesar. Ne-am intors fara nici macar o ciupitura! 

Enjoy the silence! 
             Pentru ca tot am zis eu in postarea anterioara ca n-am poze cu Green Village .. am gasit pe google destule!

Excursia noastra nu s-a terminat aici - partea a III a AICI

No comments: